laupäev, 28. mai 2011

Reede-oli-tore










Kell on vara.. aga und pole, veel..
Igatahes, eile oli Edukatel Laiskadel ajalooline esinemine, sest nad kõik vaatasid kaamerasse... isegi Kristjan. Vao-ausalt ka!:)
..vinge oli ja ma sain üleüldse ajalooliselt kenad pildid ka teist ja ma sain teid kõiki ühele pildile, mis on samuti väga ajalooline hetk.. üleüldse on tore hommikul vara ajaloost jahuda..

Evelin on ülivinge tädi.. jepo..


Igatahes..http://www.myspace.com/yoedukadlaisad  -- kuulake ja nautige:)



Nüüd on mul väga hull uni ja ma kavatsen magama minna. Jee-head ööd minule!


Aaaa... ja hästi tore on see, et teil-inimestel-on jätkuvalt minust midagi rääkida! Ausõna, suur kummardus teile! Ma olen nii meelitatud, sest ikka veel leidub inimesi, kellel pole elu ja nii tore, et nad leiavad alati midagi, millest rääkida..Kordan, olen niiiiiiiiii meelitatud, et te mind unustanud pole, mu kallid kaaslinlased!


Eesti keel on hommikul vara liiga imelik...
tsaukiiii

1 kommentaar: